Кріохірургія

Кріодеструкція – вид хірургічного лікування за допомогою низькотемпера- турного впливу на аномальні або патологічні тканини з метою їхнього руйнування, зменшення або видалення. Рідкий азот – найпоширеніший газ у кріохірургії.

Процедура є малоінвазивною і в порівнянні з більш традиційними видами хірургії, кріохірургічні операції кращі у плані болісності, утворення рубців та вартості.

Лазерна хірургія

Лазерна терапія вирішує багато естетичних проблем шкіри: вікові зміни, доброякісні новоутворення, естетичні де- фекти. Перевагами лікування є виражений ефект, короткий період реабілітації та відсут- ність ускладнень.

Лазерна хірургія належить до малоінвазивних безконтактних методів корекції шкіри обличчя та тіла, є безпечним способом видалення неестетичних утворень, а також допомагає у лікуванні багатьох дермато- логічних захворювань.

Класична хірургія

Хірургічне лікування є найбільш ефективним методом лікування пухлин шкіри, особливо при їх локалізації на шкірі тулуба та кінцівок, що дозволяє найбільш радикально видалити новоутворення.

Даний метод полягає у висіченні пухлини в межах здорової шкіри, відступаючи від її краю не менше 5-10 мм. Запорукою успішного лікуван- ня є точність визначення меж пухлини та залежить від локалізації вогнища ураження, його розмірів та характеру пухлини.

Видалення множинних кератом
Видалення ліпом атером жировиків
Хірургічне видалення новоутворень
Видалення ліпоми
Видалення атероми
Лазерне видалення родимок
Радіохвильове видалення родимок
Високочастотне видалення родимки
Видалення невуса
Лазерне видалення папілом
Комплексне видалення папілом
Радіохвильове видалення папілом
Радіохвильове видалення бородавки
Кріодеструкція, видалення рідким азотом
Лазерне видалення кератом
Радіохвильове видалення кератом
Комплексне видалення кератом
Радіохвильва хірургія

Радіохвильова хірургія - метод, заснований на випаровуванні води, що міститься в клітинах. При цьому досягається мало- травматичне, безкровне розщеплення тканин.

До безперечних переваг методу слід віднести наявність візуального та тактильного контролю, що на відміну від лазера дозволяє легко контролювати глибину і площу впливу, тим самим дає можливість виконувати розрізи будь-якої конфігурації та заданої глибини.