Системна терапія

Системна терапія є найбільш ефективним методом лікування більшості шкірних захво- рювань, при якому рекомендуються ін'єкційні та таблетовані препарати, що усувають патологію внутрішніх органів.

Етіотропна терапія спрямо- вана на усунення причин захворювання. Патогенетична терапія спрямована на механізми розвитку патології шкіри. Симптоматичне ліку- вання використовується для усунення симптомів хвороби.

Зовнішня терапія

У дерматології найчастіше застосовується так звана поліативна зовнішня терапія, спрямована на усунення патологічних змін або супутніх суб'єктивних розладів.

Засоби, що використо- вуються для місцевого лікування, об'єднані в групи відповідно до їх терапевтичної дії, сюди відносяться: очи- щаючі, зволожуючі, протиза- пальні, антимікробні, керато- літичні, в'яжучі, протисвербіжні засоби.

Фототерпія

Фототерапія IPL – методика лікування шкіри з вико- ристанням інтенсивного імпульсного світла, має доведену клінічну ефектив- ність стосовно таких захворювань, як вугрова хвороба, розацеа, пігментні та судинні дисхромії, фото- старіння.

У своїй практиці ми використовуємо інноваційну лазерну платформу Lumenis M22.

Кріотерапія

Кріотерапія – лікування холодом, фізіотерапевтична процедура, дія якої заснована на реакції реакції організму на переохолодження зовнішнього шару шкіри.

У дерматології найчастіше застосовується локальний кріовплив і використовується рідкий азот.

Показанням до локальної кріотерапії є псоріаз, нейро- дерміт, розацея, себорейний та атопічний дерматит, добро- якісні та злоякісні ново- утворення шкіри.