Скринінгова дерматоскопія

Скринінгова дерматоскопія – це обстеження для профілактики раку шкіри, у тому числі меланоми. Дослідження потрібно про- водити один раз на рік особам, які належать до групи ризику:

● З пігментними родимками різної форми, розміру та кольору.

● Зі світлою шкірою, що легко піддається сонячним опікам.

● Часто засмагають або користуються солярієм.

● У сім'ї був випадок раку шкіри.

Цифрова дерматоскопія

Найточнішим методом діагностики шкіри є цифрова дерматоскопія.

Ми використовуємо най- сучасніший комплекс на базі цифрового світлодіодного дерматоскопа DELTA 20 Plus VISION DERMA PRO від одного із світових лідерів розробки медичних оптичних приладів компанії HEINE (Німеччина).

Цифрова дерматоскопія дозволяє без пошкодження шкірних покривів "заглянути" вглиб тканин шкіри за рахунок високої чутливості оптичного цифрового сенсора.

Відеодерматоскопія

Відеодерматоскопія – метод ранньої доклінічної діагно- стики шкірних захворювань, передпухлинних станів та пухлин шкіри. Це неінвазивний цифровий діагностичний метод, що дозволяє бачити нерозрізні неозброєним оком елементи на шкірі і більш ретельно вивчати їхню структуру.

Архівування відеоскопічного зображення в пам'яті комп'ютера дозволяє прово- дити динамічне спостереження пухлинних захворювань шкіри.

Експертна дерматоскопія

Експертна дерматоскопія Dr. Camscope – золотий стандарт онкодіагностики новоутворень шкіри.

Комплексна оцінка клініко-анамнестичних даних та результатів епілюмінісцентно- го дослідження дозволяють навіть у складних клінічних випадках на підставі дерма- тоскопічних алгоритмів запі- дозрити патологічні зміни безпосередньо на прийомі лікаря, що значно підвищує якість діагностики ранніх стадій злоякісних новоутво- рень шкіри.